HABERLER
Yer Sağlayıcı Uyarıya Rağmen
Haberlere Geri Dön
Online ticarette taklit ürün sorunu kangren oldu. Tüketici şikâyetleri çığ gibi büyüyor. Türkiye'de 2015 ve 2016 arasında internetten siparşi verenlerin yüzde 11'i dolandırıcılıktan (taklit ürün satışından) şikâyet etmiş.
Raporu
hazırlayan ekibin başında FİSIHAD Kurucusu ve
Başkanı Avukat Vehbi KAHVECİ var. Kahveci'ye, "Yer sağlayıcı alışveriş sitelerinin yükümlülüğünün şikayete bağlı olması hukuki bir boşluk değil mi? Şikayet olmadığı sürece her dükkan istediği gibi satış yapabilecek mi?" diye sordum. Kahveci, bakanlığa da bildirdikleri görüşlerini şöyle özetledi. |
"Yargıtay
Hukuk Genel Kurulu'nun bahsettiğimiz kararı
aynı mahiyette düzenlemeyi kabul etmekte ve
uyar-kaldır sisteminin uygulanacağına
hükmetmektedir. Haberdar edilmeye rağmen
işlem yapmayan yer sağlayıcının artık
kusurlu olduğundan bahsedilecektir."
Kaynak: Haberturk
Haberin devamını okumak için aşağıdaki linke tıklayınız:
http://www.kahveci.av.tr/files/haberturkhaber.pdf
Kaynak 2:
http://www.haberturk.com/yazarlar/esen-y-evran/1611246-hepsinden-suphe-edin